City Hunter


Assalamualaikum ! ^_*

halu halu u all! oke,last entry cite pasal kpop kan.. kali nie nak cite pasal kdrama lak! hehe! CITY HUNTER.. (dah taw shadup k ^_*) macam best je kan.. nak taw sebab pe best?? tengok la lead actornye sape kan LEE MIN HO gituu.. aku suke dy nie sebab dy tinggi! 185 kot tinggi dy! aku pon bawu je 158.. aduhhh! kalau aku berdiri sebelah dy,mesti mendongok je bile nak tengok muke dy! hahaha! and dy punye lakonan pon superb la kan.. lau ikot rupe,hati aku tetap cakap KIM HYUN JOONG lagy hensem,hahaha! kalau sebelum nie dy belakon watak yang baik je kan yang setia pada kekasih.. tengok la watak dy dalam Boys Over Flowers tuu and Personal Taste/Perfect Match/Personal Preference walaupun watak dy kadang tuu agak annoying tapi setia pada his lover kan.. tapi kali nie dy bawak watak yang lain cikit sebagai cassanova! wah,ganti hot and cold cassanova kahh?? (refers to kim bum) drama nie dorang shoot kat Thailand taw.. nape laa taa shoot kat Malaysia je.. oke,taa boleh cite banyak banyak.. kalau taa silap aku la kan,kat korea dah on air cite nie.. kat utube?? taa de lagi rasenye.. oke jom tengok pic nie..


Lee Min Ho & Park Min Young

does he look great with holding a gun??
absolutely YES..

City Hunter Trailer


2 comments:

K-Pop and more... said...

Kita dah tengok kat KLIA.. tersangatlah hensemmmmm..

nadya naim said...

sis saje bagi saya jealous!! :D