2AM Showcase!!

Assalamualaikum! ^_*

halu halu semua! korang wat pe je tuuh?? konfem sume sihat je kan.. oke,arituu aku de cite pasal Heo Young Saeng and Kim Hyun Joong kan.. kali nie nak cite pasal 2Am showcase plak.. sorii la yee, mode kpop mebuak buak sekarang nie..

group 2AM  nie ada buat showcase kat MALAYSIA pada 22.05.2011 di KL.. Showcase tuu bermula pukul 6 petang bertempat Wisma MCA.. 2AM members looks exceptionally dashing dengan suit putih pastu de reben hitam kat suit dorang tuu.. Smart kott! 2AM menyanyikan 6 buah lagu dan de jugak games session dengan 2AM nie.. A few lucky girl dapat jumpe dorang depan mate,duduk sebelah lagy tuu and main games dengan 4 jejaka nie.. wahhh! memang best la kan,mesti taa tido malamnye,asyik teringat je.. kalau aku,habes aku jaja cite tuu.. haha! =D

Pastu de plak sambutan bufday 3 members 2AM nie yang lahir pada bulan 5.. exactly date aku taa taw la.. Their fans de nyanyikan lagu hepy bufday dalam bahasa Korea and Melayu.. bahasa korea?? saeng-il chugha ham mida.. betoi kahh? ntah ler,cer tanye orang korea jap..

Pastu plak Digi de buat kek untuk dorang punye bufday nie berbentuk Petronas Twin Towers.. and! 4 very very very lucky girls has been chosen untuk bagi hadiah peribadi kat dorang nie.. wah wahh! mesti jenuh dorang pikir nak bagi hadiah ape kan.. mesti nak bagi yang special nye kan.. kalau aku la kan,aku bagi gambar aku kat dorang bagi dorang tatap muke aku sebelum dorang tido.. hahahaha!  perasan je lebih!

Oke,jom tengok gambar dorang kat showcase nie..









credit to KoreanCrazed

2 comments:

K-Pop and more... said...

TQ sbb credit kitorang.. hehehe.. Jemput ler datang blog kitorang lagi.. hehehe

nadya naim said...

tunggu Jang Geun Suk punye story plak! ^_*