dinner skt !

Assalamualaikum ^_*

hye sume !! pe kabo kome ? haa,kali nie nak cite tentang dinner plak.. entry yang lepas aku cite tentang sukan kan.. so , aku sambung dengan entry makan malm sukan kerajaan tempatan yang berlangsung kat dewan marina kat marina cove resort !.. mesti korang nak tengok gambarkan ? so , pe lagy moh ler kite nengok ! dinner tuu sebenarnye dah lame dah 2.4.2011 ari tuu , tapi baru berkesempatan nak share dengan korang.. hehe ! :)

 leha ,aku n cetah

 kak fiza n aku ! 

 aimie n shukor

 haaa! ni warga Jabatan Teknologi Maklumat(JTM) bersama k.intan (owner catering utk makan malam tuu)
dari kiri : farah , kogila , mathi , kales , cetah , aku , wahyu , baha , shukor , aimie , k.intan , k.ina(bos) n k.fiza

 k.ina with k.fiza

 ermm, suasana dewan.. huhu 

 perasmian penutupan SKT 

praktikal JTM

pasukan koir MPM 

ermmm,cukup la kot setakat ni je..lau nak letak sume,memang penuh ler .. boleh buat galeri dah ! bese la suke sangat amik gambar kan.. oke , see u next entry! 

0 comments: