SKT !

Assalamualaikum ^_*

hye sume ! kite bertemu lagy ! kali ni nak cite tentang sukan kerajaan tempatan (SKT) antara majlis majlis kat perak nie yang berlangsung pada 1,2 dan 3 haribulan 4 yang lalu.. acara yang aku masok netball ! giler laa , aku main netball ! hahaha! tuu dusta semata mata.. aku jadi urusetie jee bahagian netball , jage papan skor ! hahahaa ! tuu la keje aku dan masitah tapi seyes penat kot , mata ni kene ikot je gerak giri player lau taa kang terlepas lak 1 gol.. (ade cerite disebalik tuu .. aku n masitah je taw) .. dalam entry nie , aku sertakan skali aksi di gelanggang oke ! netball MPM no 3..

  di saat team netball MPM shoot bola

 lau taa silap la kan ni team dari MP Teluk Intan dan MD Lenggong

 yeahh ! nie la team netball MPM 

 MPM netball team

masok ke taakk ? konfem la masok !

aksi bos aku main dart ! juara beb ! 



0 comments: