Ombak Rindu!

Assalamualaikum! ^_*
Hello dunia! Haa,kali nie nak cite pasal OMBAK RINDU! Korang dah tengok ke belom??? Aku dengan semangat wajanye first day tayang dah pegy tengok... so, ape komen korang tentang filem nie???? Bagy aku la kan,firstly aku dapat tangkap jalan cite sebab aku dah bace novel asalnye,nie haa!

     [Ehsan dari mr.G]

                                                                    [Ehsan dari mr.G]

Second? Tangkap cintan weyhh! Menanges aku.. hahaha! First time tengok wayang sambil kesat air mate.. kononye nak control,tapi sampai klimaks cite nie jatuh jugak air mataku.. haha,lawak pon ade...

Third?? Macam yg tengah hot sekarang pasal adegan panasss dalam filem tuu.. memang agak macam over sikit la.. aku rasa sebab maya berpakaian yang berkemban tuu kot yang buatkan scene tuu nampak panassss gitu! Scene yang lain bagy aku oke je..

Forth?? Pelakonnye memang menjiwai habes laa.. salute kat maya,even dia kacukan tapi dia dapat bawak watak gadis kampong dengan superb lah! lagpon,dia cantek sangat pakai tudung and ayu jee berkain batik.. aaron aziz?? Tak payah cakap lahh,lakonan dia memang the best! Menjadi betoi.. lagy satu dia berlakon bab romantik memang best sangat! Aku suka part last yang dorang nak bot tuu.. alahaii,romantik betoi hariz. Lisa surihani?? Satu je yg aku tak suka dalam cite tuu,first scene dia time dia kat airport tuu.. huduh giler! Soryy ye.. tapi scene yang lain lakonan dia memang syok.. tambah lagy bile scene dia marah.. rase macam dia betol2 marah si aaron aziz tuu..

Fifth?? Lakonan si azizah mahzan tuu memang annyoying same macam dalam novel.. pergh,rase nak buh penambaq jaa kat mak hariz tuu.. hehehe!

Oke,tuu je la komen aku untuk filem nie.. yang belom tengok pi la tengok na tapi jangan bawak budak kecik,bahaya!.. pape pon filem memang best!!

0 comments: