maaduu !

Assalamualaikum ! ^_*

sape sanggup bermaduu angkat tangan??? taa sanggup ?? ish,korang nih maduu tuu kan manis.. syok watt bermadu ! pangg! (bagi sedar) watt??!! maduu ? owhhh,i taa rela u.. tapi de sejenis madu ni yang aku rela.. maduu yang sangat best ! aku sanggup menghabiskan waktu malam aku (kadang kadang curik waktu keje) untuk bersama dengan madu aku ni.. choppp! aku taa kawen lagy ey,so borang calon calon masih ade lagy ! hahaha! oke,back tuu the story k.. maduu tuu bukan madu lebah or madu yang berkongsi suami tuu.. maaduu ni satu website yang membolehkan kite tengok drama korea secara percuma.. PERCUMA ye.. aku ni memang fanatic korea la kan.. banyak jugak la cite yang aku da tengok..antaranye la kan all about eve,winter sonata,hotelier,autumn in my heart,lover in paris,love story in harvard,my love patzzy,wonderful life,stairway to heaven,oh my lady,full house,my girl,boys over flower dan terbaru naughty kiss.. bagi aku la kan sepanjang berkecimpung dalam bidang tonton drama korea ni , drama yang paling best sekali boys over flower..combination komedi+romantik+sediih membuatkan drama nie terpahat di hatiku..n paling penting group F4 tuu la kan.. sebab 'pakwe' aku de Yoon Ji Hoo aka Kim Hyun Joong..sterusnya ke-2 my girl , ke-3 naughty kiss , ke-4 full house.. lagy satu yang wat aku tergila tahap mati cite korea sebab utamanye actor n actress yang cun melecun! jeles kot tengok dorang kiut miut ! even de suare sumbang yang cakap dorang ni wat plastic surgery tapi bile blakon dorang taa mekap tebal pon kan.. natural jee.. wajah dorang bile dalam cite n kat luar pon same je.. lau pelakon kite , mekap tuu dah tutup wajah sebenar dorang (means wajah dorang beza bile mekap n taa mekap) setiap cite akan ade kekurangan dan kelebihan tersendiri.. so , terpulang pada hak individu untuk menilainye.. oke ! pe lagy, jom la tonton drama korea kat maaduu! korang pon boleh add facebook c maaduu ni.. yang best sal maaduu ni , pape yang korang post or feedback kat wall dorang mesti de respon! bagus betol dorang ni.. n u guess wat ?? owner maaduu ni malaysian k ! aku sendiri tanya dye.. taa caye?? tengok sini .. oke lah , hepy watching korean movie! saranghae maaduu ! ^_*



0 comments: