zaman sekolah!

tetibe je teringat plak!  form 3 xkan NN lupe sampai bile-bile! al-kisahnyer! ade la sorang hamba Allah ni yang menggelarkan dirinya musuh tradisi! boleh dikate kan dalam seminggu mesti de skali Surat Cinte Monyet bawah meja NN! yang klakarnye c musuh tradisi tuu budak kelas NN dan selalu jugak kitorang lepak same2.. tapi tak sangka dia ade prasaan kat NN! surat yang paling best skali de lirik lagu Jesnita dari Exist!

jesnita..
kali pertama..
terpandang wajah..
terpegun aku terpesona..

lebih kurang cam tuu la..pastu NN plak balas surat dia! nak tau pe isi surat tu?? bace bawah ni!

Aku punya teman
Teman sepermainan
Di mana ada dia selalu ada aku
Dia memang manis
Dan juga baik hati
Dan dia slalu ada waktu
Untuk membantuku
Namun aku bingung
Ketika dia bilang cinta
Dan dia juga katakan
Tuk ingin jadi kekasihku
Cukuplah saja berteman denganku
Janganlah kau meminta lebih
Kutak mungkin mencintaimu
Kita berteman saja
Teman tapi mesra
Aku memang suka pada dirimu
Namun aku ada yang punya
Lebih baik kita berteman
Kita berteman saja
Teman tapi mesra

haha! lagu teman tapi mesra dari ratu.. xleh blah langsung! hasil perkongsian idea dari NN,diyana n zati!
kihkihkih! klalakar je bile teringat cara dulu-dulu nak mengayat! tapi tuu dulu je la.. indahnyer zaman persekolahan!  that guy yang bernama muhammad amin pun sudah berpunya sekarang nih!(hak milik kekal kepada zakiah hanim) NN pun hepy dengan life sekarang!
tuu je nak cite! tq! bye2! c u next n3 keyh!

0 comments: